sunnuntai 1. toukokuuta 2016

Mikä hevonen!



Oletteko nähneet mitä oikeasti osaava ratsastaja saa omasta hevosesta irti? Julia ratsasti Angiella tänään ja vau! Olen jo viime aikoina ajatellut, että päästäänköhän me ikinä eteenpäin ja nyt kun näin, miten hienosti tamma oikean kouluratsastajan alla liikkuu, näyttää meidän tulevaisuus heti paremmalta. Tammahan osaa ja liikkuu! Erityisesti helpottunut olen siitä, että Angie laukkaa taas normaalisti.

Julia sanoi, että Angien on ymmärrettävä, että pohkeesta tulisi liikkua takaa eteen eikä vain eteenpäin. Heti, kun tamma tämän tajusi, niin se väläytteli tosi kivoja ravipätkiä. Kyllähän se minunkin kanssa hetkittäin oikein kivasti ja oikeinpäin liikkuu, mutta Julian alla hevonen kulki koko ajan kuin paraskin kouluratsu. Ja mikä laukka tammalta löytyikään! Miksen minä saa sitä laukkaamaan noin tasaisesti peräänannossa? Treeniä, treeniä!

Julia alkaa nyt ratsastamaan Angiella kerran viikkoon, tuloksia alkaa näkymään varmasti jo pian! Olen tosi ylpeä Angiesta, Julia kehui erityisesti Angien ravia ja yritteliäisyyttä. Tykkään paljon Julian tyylistä ratsastaa, hän otti paljon välikäyntejä ja kehui Angieta äänellä ja silityksillä. Julia sai kaiken näyttämään niin helpolta ja Angiella ei edes mennyt kertaakaan herne nenään! :)

Kamera ei valitettavasti ollut mukana (minun puhelimella on edes turha haaveilla hyvistä kuvista maneesissa), mutta seuraavalla kerralla pitää ottaa kuvia!

Tyytyväinen hevonen treenin jälkeen

2 kommenttia:

  1. Kiva että sujui niin hyvin! :) ratsastuskuvia odotellessa. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin jo henkisesti valmistunut siihen, että tamma keksii olla ihan kauhea ja Julia sanoo, että ei tästä ole mihinkään, siksi ei ollut kamerakaan mukana :D

      Poista